Å jag blir så arg och ledsen

På dom som behandlar en dåligt. På dom som inte kan vara ärliga och säga saker rakt ut utan istället inte svarar på ngt sätt på länge. Hur svårt är det att iaf skriva vad man tycker? Det enda man begär är att andra ska vara ärliga. För man är inte dum man fattar ändå. Att lova saker man inte håller och sen ljuga att man inte lovat osv. Att ljuga om att den andra gjort saker den inte gjort för att få mindre dåligt samvete det är riktigt dåligt. Man kan inte hålla alt man lovar men att ljuga det är då dumt. Vissa är då bra nog konstiga. Ångrar bara att jag är så snäll/omtänksam. Förlorar så mycket på det. Men som sagt dom som är så förlorar man inget på att sluta umgås med man ångrar bara att man försökte umgås

Är tur man har vänner iaf :) Man ser dom inte alltid så ofta/hör av dom så ofta. Men man vet att dom finns där. Jag är inte så att jag alltid hör av mig jätteofta heller men lite nu och då. Är skönt att kunna prata om saker som tynger en om man behöver iaf. Att dom stöttar om det är svårt. Och tur att jag har min familj och all kärlek. Min man är så omtänksam och bra på att lyssna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Det är jobbigt sådant där pch jag känner att jag är lite långt bort nu då du knaske skulle behöva en vän men tveka inte att ringa när du vill. kramar

2009-07-17 @ 11:08:16
URL: http://crazyxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0