Helgen

Hej å går verkligen inget bra med mitt bloggande är inte så teknisk så vet inte hur man gör en fin sida och hade laddat upp en massa bilder men inga kom med och är så dyrt att göra om allt så får se när det blir.

Hela familjen helt barnen har varit förkylda länge. Det är inte kul att se sina älsklingar så man får torka snor hela dagarna. Dom blir griniga och sover sämre iaf Jeremias. Vissa dagar har han typ bara grinat. Han är extra mysig vilket är bra :) Men svårt att göra något annat då. Och hur mkt snor man än torkar än fast dom inte gillar då man torkar så ska Jeremias ändå torka av på kläderna det verkar han tycka är kul Men vad gör det är bara charmigt :) Och då man ändå bara är hemma så. Drygt att jag haft ont i nacken/ryggen å varit stel ett tag och lite ont i huvudet. Sovit sämre. Man får sämre ork då.

Vi har inte gjort så mkt med andra ord :) Men vi var varit ute på gården en del och det är mysigt :) Har läst och sett tv,myst med barnen det är roligt&mysigt. Har läst mkt tidningar så man har fått bra tips å fått se mkt fina kläder osv. Sen har jag fixat med min pixbox sida och lagt upp bilder. Hoppas jag blir av med en del kläder. Eller helst allt. Tar ju en del plats. Måste ta tag i och ta kort på barnkläderna och det är massor känner mig inte peppad direkt. Har lagt upp en eniro annons också kanske blir fler sen eller blocket så man blir av med ngt. Mina mammadagar är slut så försöker så gott jag kan att inte ta ut Mickes. Drygt man måste betala csn nu också.

Och jag har sökt jobb för fullt. Trodde jag skulle få jobb nära men verkar tyvärr inte så. Får hoppas ngt blir ledigt ändå :) Har ringt så mkt. Ska nog få jobb i stan iaf över sommaren. Hoppas som personlig assistent sen kanske man får förlängt om man har tur :D Ska försöka cykla dit och tillbaka isf synd det inte är mitt i stan bara så blir långt och tar lång tid. men är iaf bra tider. Och pengar är aldrig fel :) Sen får man försöka ta vara på ledig tid och vara ute. Och om man har tur får man kanske vara ute lite i jobbet också :D

Blir tråkigt att vara utan barnen så lång tid men man får se till att ta vara på all tid med dom sen. Så blir nog lite dator tid då. Nu har man ju mkt tid med dom. Men kan nog vara avkopplande och kul att göra ngt annat. Hoppas bara att jag inte missar då Jeremias börjar gå osv.

Kommentarer
Postat av: chanto

sv : jo jag ska maila dom och kolla om vad dom säger..

2009-05-25 @ 22:27:51
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0